Vanliga Frågor

Måste jag skapa ett konto för att handla av er?

Företagskunder - logga in, eller skapa en inloggning för att se era aktuella priser.
Med ett webbshopskonto får du:

  • - Permanent varukorg: Alla produkter som läggs till din online kundvagn förblir där tills du tar bort dem, eller fortsätter till kassan.
  • - Adressbok: Där kan du spara olika leveransadresser!
  • - Orderhistorik: Se er historik av de köp som ni har gjort hos oss.
  • - Produkt omdöme: Dela dina åsikter om produkter med våra andra kunder.
  • Se under "mitt konto" sidan efter inloggning.
Hur gör man?

Att skapa ett konto är enkelt:

  • - välj om du handlar privat eller till ett företag.
  • - uppge dina företags- eller personuppgifter
  • - välj eget lösenord.
  • - bekräfta.
  • Om ni har olika faktura- och leveransadresser, skriv in fakturaadressen när du skapar kontot och sedan lägg till leveransadressen under ”Mitt konto” > ”Adressbok” eller när du går igenom kassan för första gången.
Om Jag är en befintlig kund men har inte loggat in i webbshoppen tidigare?

Om ni har handlat av oss tidigare, men inte loggat in tidigare i webbshoppen - måste ni skapa ett nytt konto i webbshoppen. Vi kopplar ihop webbshopskontot sedan med ert befintliga konto. Om ni har kundnumret lätt tillgängligt, vänligen skriv in det i kundnummerrutan när du skapar kontot.

Jag är återförsäljare, hur ser jag mina priser?

Återförsäljare med befintligt kundnummer - vänligen kontakta oss efter att ha skapat webbshopskontot så att vi kan kontrollera kontoinställningar.

Kunder med rabattavtal?

Om ni har ett rabattavtal med oss som gäller för särskilda artiklar, syns inte dessa extra rabatter i webbshoppen för tillfället.

To Top